duminică, 24 ianuarie 2010

Noi inceputuri, oameni vechi

2010 a venit in viata multora dintre noi cu liste interminabile de planuri, ganduri, lucruri pe care vrem sa le schimbam la noi, la altii, teluri de atins, vise de indeplinit.
De ce atata tam-tam pana la urma pe aceste teme daca oportunitatile ne pandesc la fiecare pas si tot ceea ce am scris pe o hartie poate fi aruncat la cos intr-o singura secunda de impulsivitate?
Femeile in general iubesc sa isi planifice viata de la A la Z insa nu iau in calcul faptul ca acest lucru nu le poate ajuta decat pentru creearea unui bunastari psihice de moment si ca de cele mai multe ori punctele sensibile pe care tind sa le controleze sunt imposibil de tinut sub control doar de dragul unei liste de obiective.
De cate ori nu ne-am spus la inceputul unui an: va fi altfel, nu voi mai vorbi cu X sau Y pentru ca mi-a facut asta, voi cunoaste oameni noi, ma voi schimba radical atat din punct de vedere fizic cat si moral. Am reusit vreo una dintre noi acest lucru doar pentru simplul fapt ca ne-am propus asta? Si daca da ne-am simtit mai bine decat inainte? In foarte putine cazuri probabil, numite exceptii insa de cele mai multe ori ar fi bine ca la fiecare inceput sa cautam sa imbunatatim ceea ce avem si sa inlocuim doar acolo unde este neaparat nevoie pentru ca este mult mai usor sa curati o planta si sa o usuci decat sa o scoti din radacina si sa pui alta sa creasca in locul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu